Coca-Cola Cherry po roku wróciła do sprzedaży, reklamują ją nastolatki odkrywające lato zimą (wideo)
Coca-Cola Poland Services po niecałym roku przerwy przywróciła na rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Odkryj w sobie lato!”.
Wycofanie Coca-Coli Cherry ze sprzedaży w Polsce ogłoszono pod koniec 2017 roku. Coca-Cola Poland Services tłumaczyła, że to część realizacji strategii obniżania kaloryczności w napojach. W zamian do sprzedaży trafiła Coca-Cola Zero Cukru.
Jednak od niedawna Coca-Cola Cherry znów jest dostępna w sklepach. - Powrót tego wariantu smakowego jest odpowiedzią na oczekiwania i prośby ze strony konsumentów - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl dział komunikacji Coca-Cola Poland Services.
Właśnie ruszyła kampania pod hasłem „Odkryj w sobie lato!”, w której promowane są Coca-Cola Cherry i Lime. Reklamy pokazują parę nastolatków, którzy dzięki tym napojom w nudnej, szarej scenerii zimowej odnajdują radość i zabawę. W spocie odzwierciedlają to animacje kojarzące się z latem i tropikami dodane do realistycznego przekazu.
Działania zaplanowano na cały bieżący kwartał, obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreacją kampanii i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, spot wyreżyserował duet Jakubowska - Gronowski, a materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja Fortis. Za działania w social media odpowiada Liquid Thread.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Cherry po roku wróciła do sprzedaży, reklamują ją nastolatki odkrywające lato zimą (wideo)