SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ClickThrough Marketing dla Peugeot

Firma Peugeot zatrudniła agencję ClickThrough Marketing do opracowania strategii mającej zwiększyć internetowy profil marki poprzez działania promocyjne w wyszukiwarkach i społecznych mediach.

Agencja będzie pracowała przy wszystkich modelach aut Peugeota, w tym 2008 Crossover, który jeszcze tego lata będzie miał swoją rynkową premierę.

Wyszukiwarki i społeczne media to sektory, w których specjalizuje się ClickThrough Marketing. Agencja będzie również odpowiedzialna za internetowy PR francuskiej firmy.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: ClickThrough Marketing dla Peugeot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl