Magdalena Cielecka w kampanii Peugeota 208 i SUV 2008
Trwa kampania reklamowa dwóch modeli Peugeota - SUV 2008 i 208 - oparta na wizerunku aktorki Magdaleny Cieleckiej. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Havas Warsaw i dom mediowy Media Direction OMD.
W kampanii promowane są jazdy testowe samochodami Peugeot 208 i Peugeot SUV 2008. Reklamy pod hasłem „Za każdą dobrą rolą stoją długie godziny prób” nawiązują do pracy aktorskiej Magdaleny Cieleckiej oraz informują, że klienci, którzy kupią auto, w ciągu trzech miesięcy od jazdy testowej otrzymają dodatkowo umowę serwisową.
Akcja reklamowa jest realizowana w internecie, obejmuje reklamy bannerowe (w serwisach Grupy Interia, Grupy Wirtualna Polska, Grupy TVN i Grupy Gazeta.pl) oraz mailingi. Potrwa minimum do końca czerwca.
Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada za stałą obsługę reklamową marki Peugeot w Polsce. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Cielecka w kampanii Peugeota 208 i SUV 2008