Spot od Ogilvy&Mather reklamuje ciasteczka Krakuski Duelki (wideo)
Wystartowała kampania promująca Duelki - ciasteczka marki Krakuski. Kreację i kampanię przygotowała agencja Ogilvy&Mather, spot reklamowy wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
Reklamowy spot ciastek Krakuski (Bahlsen Polska) stanowi główny element nowej platformy komunikacyjnej marki „Tradycja z nutą nowoczesności”. W roli brand hero występuje młody cukiernik, który w spocie opowiada o swojej pasji do wypieków, odziedziczonej po przodku. Tradycyjne receptury wzbogaca o nowoczesne składniki(jak dodatek czekolady do kruchych ciastek z cukrem).
- „Tradycja z nutą nowoczesności” każe nam spojrzeć na charakter Krakusków, przez pryzmat ich dotychczasowych osiągnięć i pozwala docenić smak i jakość produktów, ciesząc się ich współczesnymi rozwiązaniami – mówi Elżbieta Twardowska, strategic director Ogilvy&Mather -agencji odpowiedzialnej za kreację i przygotowanie kampanii.
Działania w ramach akcji obejmują telewizję, digital, materiały POS i akcje sprzedażowe.
Za produkcję spotu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya.
Agencja Ogilvy&Mather zajmuje się obsługą marki od zeszłego roku, w wyniku wgranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Spot od Ogilvy&Mather reklamuje ciasteczka Krakuski Duelki (wideo)
... uwielbiam oglądać kucharzy i piekarzy z modną fryzurą i gęstą brodą. I w spocie nigdy nic im nie spada z głowy wprost do ciasta, do miski, do sałatki, do kurczaka, do zupy... nigdy.