Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nowe produkty marki Krakuski (należącej do Bahlsen Polska) - Paluszki. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Brainbox, Stage 2, Think Kong i Starcom.
Reklamy Krakusków Paluszków w sugestywny sposób pokazują najważniejsze składniki tych produktów: ciasteczka, galaretkę i czekoladę. Podsumowuje to hasło: „Nowy wymiar przyjemności”.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy VoD, Facebook, YouTube), na outdoorze (nośniki w 10 największych aglomeracjach) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Potrwa do końca kwietnia.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Brainbox, Stage 2 i Think Kong, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)