Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy
Centrum Projektów Polska Cyfrowa wybiera w przetargu agencję do opracowania strategii oraz zrealizowania wielowątkowych kampanii informacyjnych, skierowanych do określonych grup docelowych z wykorzystaniem internetu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy realizacji kampanii reklamowych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa i projektów realizowanych w nowej perspektywie finansowej. Zaplanowane działania mają być realizowane w internecie.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: wynagrodzenie agencji za obsługę działań w trakcie 1 kampanii w ramach strategii komunikacyjnej (waga: 2), jakość wstępnej strategii (waga: 17), jakość wstępnej koncepcji kreatywnej (waga: 33), zasięg kampanii w internecie i efektywność działań (waga: 20) oraz cena (waga: 28).
Umowa z wybraną agencją zostanie podpisana do 30 czerwca 2024 roku.
Przetarg trwa do 2 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy