Carat zajmie się obsługą mediową Empiku
Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Empik, właściciela m.in. sieci salonów pod tą nazwą. Umowa ma charakter długofalowy.

Szczegółów przetargu nie ujawniono. Podano jedynie, że proces przetargowy koordynowała i nadzorowała firma audytorska Media Strategy, a w finale Carat pokonał największe agencje mediowe na rynku.
Carat będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym spółki, planowanie i zakup wybranych mediów.
- Szukaliśmy partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys - mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.
Umowa ma charakter długofalowy.
Dołącz do dyskusji: Carat zajmie się obsługą mediową Empiku