Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Sinupret
Bionorica, właściciel marki leku Sinupret, rozstrzygnął przetarg na poprowadzenie komunikacji w digitalu oraz social mediach. Wygrała agencja kreatywno-strategiczna Cape Morris.

Przedmiotem briefu było opracowanie strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej, która uwzględniała spot reklamowy oraz komunikację w Social Mediach dla leku Sinupret.
Zobacz: Michał Stalmaski: z oS3 do Cape Morris
Agencja Cape Morris w odpowiedzi przygotowała strategię oraz idee kreatywną, w której kładzie silny nacisk na szybkie działanie na przyczyny i objawy zapalenia zatok, i tym samym odzyskanie możliwości realizacji planów i aktywności, które nie były możliwe z powodu złego samopoczucia.
Wyłoniona w drodze przetargu agencja Cape Morris poprowadzi komunikację w digitalu oraz social mediach marki.
Dołącz do dyskusji: Cape Morris wygrywa przetarg na obsługę marki Sinupret