SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk

W ub.r. Brand New Galaxy, spółka świadcząca usługi dla innych podmiotów z holdingu marketingowego Brand New Galaxy, osiągnęła wzrost przychodów o 58,1 proc. do 18,91 mln zł i zysku netto z 307,4 do 902,9 tys. zł.

Zespół Brand New Galaxy Zespół Brand New Galaxy

Brand New Galaxy to spółka wehikułowa w grupie kapitałowej obejmującej wiele agencji marketingowych. Ma po 100 proc. udziałów w agencjach Pathfnder23, BNG Business Services, Spacecamp, Life on Mars, Voyager, Robonauts Pictures i Brand New Galaxy UK, 93 proc. w Synthrone, 95 proc. w New Gravity i 92 proc. w Man on the Moon.

W lutym br. Brand New Galaxy sprzedała 85 proc. udziałów agencji Stratosfera Brand New Galaxy jej członkowi zarządu Krzysztofowi Najderowi. Natomiast w marcu dokupiła 4 proc. udziałów Man on the Moon od Pauliny Trafas.

Mocno w górę wpływy od Pathfnder23 i New Gravity

Przychody Brand New Galaxy prawie w całości pochodzą od firm powiązanych z nią kapitałowo. Spółka realizuje dla nich usługi takie jak księgowość, komunikacja, HR, obsługa prawna i IT.

Rok do roku wpływy od Pathfnder23 wzrosły z 5,87 do 8,64 mln zł, od Spacecamp - z 1,74 do 3,3 mln zł, od New Gravity - z 1,67 do 2,38 mln zł, od holenderskiej spółki NBG Holding - z zera do 1,28 mln zł, a od Synthrone - z 386 do 860,5 tys. zł.

Natomiast przychody od spółki Voyager poszły w dół z 630,7 do 116,8 tys. zł, a od Man on the Moon - z 341,2 do 251,3 tys. zł.

24 pracowników w Brand New Galaxy

Wydatki operacyjne Brand New Galaxy w ub.r. wyniosły 18,24 mln zł, co wobec 11,55 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 58 proc. Koszty usług obcych poszły w górę z 8,73 do 14,13 mln zł.

Z kolei nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 1,66 do 2,57 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 258,9 do 371,2 tys. zł. Na koniec ub.r. firma zatrudniała 24 osoby na etacie.

Wiosną ub.r. po wybuchu epidemii oszczędziła 74,6 tys. zł dzięki umorzeniu przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS, ponadto otrzymała 12,8 tys. zł dotacji z budżetu Warszawy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wydatki na zużycie materiałów i energii wzrosły z 522,3 do 727,6 tys. zł, na amortyzację - ze 141,4 do 262,6 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe zmalały z 208,8 do 170,8 tys. zł.

Zysk netto w górę dzięki ujemnemu podatkowi dochodowemu

Zysk sprzedażowy spółki Brand New Galaxy wzrósł z 412,7 do 663,9 tys. zł, a zysk operacyjny - z 947 tys. zł do 1,07 mln zł. Natomiast wskutek wzrostu kosztów finansowych z 465 do 831,3 tys. zł, mimo zwiększenia się wpływów finansowych z 224,6 do 421,5 tys. zł, zysk brutto zmalał z 706,6 do 659,4 tys. zł.

Za to zysk netto poszedł w górę z 307,4 do 902,9 tys. zł, ponieważ agencja w ub.r. miała -243,5 tys. zł ujemnych kosztów podatku dochodowego, a rok wcześniej zapłaciła 399,2 tys. zł podatku.

100 proc. udziałów agencji ma holenderska spółka BNG. Z zeszłorocznego zysku netto zdecydowała się 18,7 tys. zł przeznaczyć na pokrycie wcześniejszych strat, a 884,2 tys. zł na kapitał zapasowy.

Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy: wpływy 58 proc. w górę, trzy razy wyższy zysk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl