SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IPG Mediabrands stawia na klientów z branży farmaceutycznej

Grupa IPG Mediabrands, do której należą takie agencje, jak UM czy Kinesso rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia tworząc zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych.

 

Mediabrands Health oferuje rozwiązania komunikacyjne dla marek z branży farmaceutycznej i zdrowotnej. Łączy doświadczenie, know-how i zasoby z kilku obszarów: pracy dla klientów farmaceutycznych i medycznych, zarówno w obszarze ściśle regulowanej przepisami prawnymi i branżowymi komunikacji do HCP, jak i w komunikacji do pacjentów z określonymi schorzeniami; wykorzystania danych, analityki i technologii do precyzyjnego i efektywnego dotarcia do wąskich grup odbiorców, oraz w realizacji działań o zasięgu lokalnym, regionalnym i globalnym.

–  Polska jest ważnym rynkiem dla firm farmaceutycznych, które w Warszawie rozwijają swoje regionalne huby i stąd zarządzają swoimi działaniami komunikacyjnymi i marketingowymi na wielu rynkach. Nasze doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu regionalnymi hubami do obsługi klientów, największy według rankingu RECMA zespół w Polsce obsługujący klientów na międzynarodowych rynkach i zasięg naszych działań stanowią więc dla klientów istotny atut – wyjaśnia Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.

Siedmiu klientów na start

Mediabrands Health ma już w swoim portfolio 7 klientów, w tym: ALAB Laboratoria, Genactiv, Johnson & Johnson, MSD, Teva, Zentiva. Może się też pochwalić szerokim zakresem projektów, które zrealizowała dla nich zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach regionu CEE i świata – od strategii dotarcia do HCP określonych specjalizacji, poprzez realizacje kampanii digital, po projekty contentowe realizowane wspólnie z FCB Health Spark (także należącą do grupy IPG).

- Stałe eksplorowanie i testowanie nowych obszarów rozwoju biznesu jest częścią naszej strategii. Sukces oferty Mediabrands Health i pozyskanie 7 klientów już w pierwszych miesiącach działalności potwierdzają, że trafnie oceniliśmy potencjał tego rynku i odpowiedzieliśmy naszą ofertą na potrzeby klientów – dodaje Monika Bronowska.

Zespół Mediabrands Health łączy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem pracy w firmach farmaceutycznych ze strategami, analitykami, ekspertami z obszaru danych i komunikacji digital z agencji mediowych. Wszyscy przeszli kilkumiesięczne, zakończone uzyskaniem certyfikatów, specjalistyczne szkolenia z zakresu transformacji cyfrowej w obszarze healthcare w Imperial College Business School oraz w Harvard Medical School. W codziennej pracy zespół ma dostęp do wszystkich zasobów IPG Mediabrands i specjalistycznych agencji grupy, w tym do globalnego Mediabrands Health Center of Excellence, narzędzi i wysokiej jakości danych umożliwiających precyzyjne targetowanie i dotarcie do wybranych grup docelowych.

Do kluczowych członków zespołu należą: odpowiadający za strategię Radosław Kropielnicki, heath strategy director, ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze komunikacji digital w firmach farmaceutycznych takich jak Sandoz, GSK i USP Zdrowie; odpowiedzialny za rozwój biznesu i relacje z klientami Maciej Kowalczyk, business leadership director, oraz Marta Wojciechowska, senior health specialist, która przed dołączeniem do Mediabrands Health przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenie pracując z markami OTC i RX w Sandoz, Gedeon Richter i Krka.

 

Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands stawia na klientów z branży farmaceutycznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl