Blisko 6-procentowy wzrost na rynku reklamy telewizyjnej
Pomimo obaw o kryzys gospodarczy, w bieżącym roku globalny rynektelewizyjnej reklamy zanotuje solidny wzrost.
Dochody na rynku globalnej reklamy w telewizji mają w bieżącymroku wynieść 123 miliardy dolarów, czyli o 5,8 procenta więcej wporównaniu z rokiem 2007 - informuje serwis Media Life, powołującsię na raport firmy badawczej Informa Telecoms & Media.
To wyższy wzrost w porównaniu z rokiem wcześniejszym, gdydochody wzrosły tutaj o 3,5 procenta. Z kolei tegoroczny wzrostzostanie uzyskany przede wszystkim dzięki sierpniowym igrzyskomolimpijskim w Pekinie.
Z raportu Informy wynika również, że w ubiegłym roku największymrynkiem telewizyjnej reklamy były Stany Zjednoczone, gdzie wydanona nią 43,2 miliarda dolarów, a druga pod tym względem byłaJaponia. Tymczasem najwyższy wzrost wydatków został zaobserwowany wRosji i Rumunii.
źródło: Media Life
Raporty
Dołącz do dyskusji: Blisko 6-procentowy wzrost na rynku reklamy telewizyjnej