Bauer utworzył zespół reklamy magazynu 'Show'
Dorota Kapturowska została kierownikiem utworzonego właśnie zespołu reklamy nowego dwutygodnika "Show" (Wydawnictwo Bauer). Wraz z nią liczy on na razie trzy osoby, ale docelowo zatrudniona ma zostać jeszcze jedna.
Obowiązki specjalistów ds. reklamy w zespole "Show" objęły Anna Strzyżewska (ostatnio pracowała w tygodniku "Przekrój") i Barbara Barcikowska (pracująca poprzednio w miesięczniku "Twój Maluszek", oba tytuły wydawane są przez Edipresse Polska). Szefowa zespołu Dorota Kapturowska też wcześniej pracowała w Edipresse - była tam zastępcą dyrektora biura reklamy pism parentingowych.
Zespół reklamy "Show" wchodzi w skład działu reklamy pism luksusowych Wydawnictwa Bauer kierowanego przez Beatę Madeję. Do momentu jego skompletowania sprzedaż reklam w dwutygodniku koordynowała Agnieszka Galińska, starszy specjalista w zespole reklamy "Twojego Stylu".
Dołącz do dyskusji: Bauer utworzył zespół reklamy magazynu 'Show'