Aplan Media wypromuje region z zabytkami UNESCO
Agencja Aplan Media wygrała przetarg dla Gminy Łęknica na stworzenie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii, która wypromuje województwo lubuskie jako miejsce o dużym potencjale gospodarczym i turystycznym. Kontrakt opiewa na kwotę ponad 1,5 mln zł.

Celem kampanii będzie popularyzowanie wśród Polaków wiedzy na temat obiektów przyrodniczych leżących na terenie gminy, które zostały wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO - Światowego Geoparku UNESCO Łuk Mużakowa oraz Parku Mużakowskiego. Kampania będzie miała zasięg regionalny oraz krajowy i potrwa do października br.
Po stronie agencji Aplan Media leży przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz strategicznej kampanii. W ramach umowy firma zajmie się m.in.: organizacją eventów (m.in. Święta Parku Mużakowskiego, targów turystycznych, konferencji prasowych), zapewni wystąpienia w ogólnopolskiej telewizji, odpowie za komunikację w social mediach i reklamy internetowe, stworzy spoty filmowe, przeprowadzi kampanię PR-ową w regionalnych mediach, a także zapewni wsparcie content marketingowe. Do zadań Aplan Media należeć będzie także zakup mediów, produkcja licznych materiałów DTP.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W postępowaniu przetargowym udział brało pięć agencji: Aplan Media, Althermedia, Carbo Media, występujący jako konsorcjum Euvic Media i Grupa Eskadra, Tarraya. Zwycięska oferta wyniosła 1 515 368,61 zł.
Dołącz do dyskusji: Aplan Media wypromuje region z zabytkami UNESCO