Anna Pawlik pracuje dla Guess Poland jako zewnętrzny konsultant
Anna Pawlik, dotychczasowa dyrektor marketingu i PR w Guess Poland, odeszła z firmy i założyła własną agencję Creative Minds. Teraz pracuje dla Guess jako zewnętrzny konsultant.
Anna Pawlik założyła własną agencję - Creative Minds - i od tego momentu obsługuję markę Guess (na wyłączność) jako podmiot zewnętrzny. Do nowej firmy razem z Anną Pawlik przeszły, pracujące z nią do tej pory w Guess, Anita Kostrzewa oraz Karolina Pirus.
Anna Pawlik kierowała działem marketingu i PR Guess od samego początku obecności Guess Poland w Polsce czyli od 2013 roku (od 2009 do 2013 r. marka była obecna w Polsce tylko na zasadzie franczyzy).
Uczestniczyła w procesie wprowadzania marki Guess na polski rynek - otwierała pierwsze sklepy własne, a także opracowała strategię marketingową oraz linię komunikacyjną marki w Polsce. Odpowiadała również za kontakty z mediami i gwiazdami, publikacje na temat marki, a także za organizację eventów.
Obecnie zmieniła się tylko forma współpracy Anny Pawlik z marką - zakres obowiązków oraz obszary działania pozostają niezmienione.
Anna Pawlik karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku. Najpierw pracowała w Asseco Poland, potem była specjalistą ds. relacji inwestorskich w Agorze. Następnie w NFI Empik Media&Fashion pełniła funkcję communication & investor relations managera. Później przez półtora roku pracowała w Learning Systems Poland, m.in. jako dyrektor marketingu.
Dołącz do dyskusji: Anna Pawlik pracuje dla Guess Poland jako zewnętrzny konsultant