SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro.pl: zakupy bez rejestracji

Od 23 listopada Allegro umożliwi zakupy niezarejestrowanym użytkownikom, jednak tylko w aukcjach z opcją „Kup teraz”. Serwis chce w ten sposób dotrzeć do nowych klientów.

Użytkownik bez konta na Allegro, który kupi przedmiot w aukcji typu „Kup teraz”, będzie musiał zapłacić za niego, korzystając z mechanizmu Płacę z Allegro. Dopóki tego nie zrobi, towar cały czas widoczny i dostępny dla innnych internautów. Jeśli gdy w tym samym czasie zakupu dokonają użytkownik niezarejestrowany i zarejestrowany na Allegro, pierwszeństwo będzie miał ten drugi. Internauci bez konta w serwisie nie będą mogli kupować w aukcjach, do zakończenia których została godzina lub mniej. Oferty dostępne dla tych użytkowników będą oznaczone symbolem BR.

Przedstawiciele Allegro zapewniają, że obowiązkowy dla niezarejestrowanych użytkowników mechanizm Płacę z Allegro daje sprzedającym pewność, że ich transakcje zostaną sfinalizowane.

- Z naszych obserwacji wynika, iż istnieje spora grupa internautów, którzy nie kupują u nas, gdyż barierę stanowi dla nich mechanizm rejestracji konta - uzasadnia Patryk Tryzubiak, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Allegro. - Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i jednocześnie zachęcić ich do korzystania z naszych usług – dodaje.

Opcja zakupów bez rejestracji zostanie udostępniona na Allegro 23 listopada.

Dołącz do dyskusji: Allegro.pl: zakupy bez rejestracji

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mario
Allegro nie chce stracić prowizji i tyle. Przecież można było kupić bez rejestracji po prostu pisząc maila do sprzedającego i dogadać się poza allegro
0 0
odpowiedź
User
leun
na ALLEGRO kompletna padaka.
efekt ''unowoczesnien ''mlodych, zdolnych i ambitnych-ponad miare'' '' zatrudnionych przy obsludze tego serwisu.
przecietny klient juz nie umie sobie poradzic z zakupem na tym serwisie.
a mlodziez nie ma pieniedzy, na wieksze niz groszowe zakupy.
serwis powinien byc prosty w obsludze i nie malpowac rozwiazan''ebaya'', ktory w Polsce wlasnie przez fakt skomplikowanej obslugi ma marginalne znaczenie.
0 0
odpowiedź
User
szczepan
Już teraz jest dosyć dużo nie rzetelnych sprzedawców a jak to ruszy to ich liczba zwiększy się w zastraszającym tempie. Z tego można tylko wyciągnąć jeden wniosek, chodzi o kasę, klient jest nie ważny. Jest to cała nasza Polska.
0 0
odpowiedź