Allegro i GG Network ze wspólnym cennikiem reklamowym
Wspólne biuro reklamy grup Allegro i GG Network opracowało już ujednolicony cennik reklamowy. W najbliższym czasie wprowadzone do niego zostaną kolejne rozwiązania, m.in. targetowanie behawioralne.
Ujednolicony cennik reklamowy serwisów Allegro i GG Network obowiązuje od początku stycznia. Oferta obejmuje m.in. kilka pakietów, takich jak ogólny (zawierający wszystkie strony z obu grup), demograficzne (kobiety, mężczyźni, rodzice, młodzież) oraz produktowe (m.in. motoryzacja, nieruchomości, RTV, fotografia, moda, kosmetyki i leki). Reklamy można też wykupywać bezpośrednio w poszczególnych serwisach i komunikatorze Gadu-Gadu.
Obie grupy serwisów mają wspólnie prawie 80 proc. zasięgu w polskim internecie. W październiku ub.r. strony Grupy Allegro odwiedziło 11,56 mln użytkowników, strony GG Network - 5,06 mln, a Gadu-Gadu miało 6,15 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane Megapanelu PBI/Gemius).
Jednolitą ofertę reklamową przygotowało wspólne biuro reklamy Allegro i GG Network, którego dyrektorem został Jacek Makowski, a dyrektorem operacyjnym jest Krzysztof Łada. Biuro działa w Warszawie i składa się z trzech pionów: sprzedaży, produktu reklamowego i new business.
W najbliższym miesiącu do oferty zostaną włączone nowe rozwiązanie, przede wszystkim targetowanie behawioralne. - Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe - opisuje je Krzysztof Łada.
Allegro i GG Network połączyły swoje struktury i oferty reklamowe, ponieważ obie firmy należą do koncern Naspers Ltd.
Dołącz do dyskusji: Allegro i GG Network ze wspólnym cennikiem reklamowym