Agora uruchomiła nowy serwis korporacyjny
Koncern Agora, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej", uruchomił nowy serwis korporacyjny z informacjami dla interesariuszy spółki. Za projekt odpowiada agencja No Monday.
Serwis Agora.pl ma uporządkowany układ, składający się z blokowych sekcji informacyjnych. Zebrane z wybranej dziedziny informacje znajdują się na na jednej podstronie wraz z odnośnikami. Struktura podstron zyskała też dodatkowy mechanizm nawigacji liniowej. Zmieniono ponadto nawigację i grafikę strony. Połączony pasek narzędzi daje użytkownikowi możliwość dostępu do informacji z poziomu każdej podstrony.
Funkcja schowka pozwala na zapisywanie najciekawszych dla czytelnika podstron w jednym miejscu. Nowy serwis dostosowano do wszystkich urządzeniach mobilnych. Strona zoptymalizowano także pod kątem do potrzeb osób słabowidzących.
Za zmianę serwisu odpowiada agencja marketingu interaktywnego No Monday.
W pierwszych trzech kwartałach roku 2017 Agora zanotowała spadek wpływów o 2,7 proc. do 835,1 mln zł i 7 mln zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Agora uruchomiła nowy serwis korporacyjny