SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora nie spodziewa się wzrostu rynku reklamowego w 2010 r.

Agora nie spodziewa się znaczącego wzrostu rynku reklamowego w 2010 roku, wynika z wypowiedzi prezesa Piotra Niemczyckiego i raportu spółki.

"Nie widzimy istotnej poprawy rynku reklamowego w 2010 roku" - powiedział Niemczycki zastrzegając, że w obecnej sytuacji prognozowanie sytuacji na rynku reklamowym jest bardzo trudne.

Wcześniej, w informacji prasowej, Agora zaznaczyła, że "kondycja rynku reklamy w 2010 r. zależy w istotnej mierze od stanu polskiej gospodarki, w szczególności poziomu inwestycji przedsiębiorstw, skali napływu środków z Unii Europejskiej oraz poziomu konsumpcji indywidualnej".

"Opierając się m.in. na wartości tych wskaźników w 2009 r., nie dostrzegamy elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 r." - czytamy dalej w raporcie Agory.

Spółka podała także, że według jej szacunków, wartość polskiego rynku reklamowego w 2009 r. spadła o 13% do 7,1 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Agora nie spodziewa się wzrostu rynku reklamowego w 2010 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl