Agencje z Dentsu Aegis Network Polska będą reklamować Bell Polska
Agencje Carat, Isobar oraz Dentsu Data Services (należą do Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczynają obsługę komunikacyjną marki kosmetycznej Bell.

Dom mediowy Carat, agencja Isobar oraz DDS, brand grupujący kompetencje analityczne, rozpoczęły współpracę z polską marką kosmetyczną Bell. Dla nowego klienta Carat planuje oraz kupuje media (telewizja i online video), zaś Isobar zajmuje się kreacją - działaniami ATL i produkcją spotu oraz materiałami POS. DDS przeprowadza dla marki badania - social listening oraz brand tracking.
Przetarg na obsługę firmy przez Dentsu Aegis Network Polska został rozstrzygnięty w grudniu ub.r. Jego szczegółów firmy nie podają.
Jak tłumaczy firma Bell, postawiła na grupę komunikacyjną Dentsu ze względu na odpowiedni dobór strategii komunikacyjnej oraz kompleksowość przedstawianej oferty.
Bell jest producentem i dystrybutorem kosmetyków kolorowych, obecnym na rynku od 35 lat. Jakość Bell została doceniona nie tylko przez Polki. Kosmetyki polskiej marki pojawiają się na półkach sklepowych w ponad 86 krajach oraz są dostępne na 5 kontynentach.
Nie udało nam się ustalić, z którymi agencjami wcześniej pracowała Bell Polska. Marka dotychczas nie była zbyt aktywna reklamowo.
Dołącz do dyskusji: Agencje z Dentsu Aegis Network Polska będą reklamować Bell Polska