Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando
iProspect, agencja należąca do dentsu, została wybrana globalną agencją mediową platformy modowej Zalando.
Od stycznia iProspect odpowiada za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami - mówi Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando.
iProspect będzie wyłącznym partnerem medialnym Zalando.
Dołącz do dyskusji: Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando