AdTotal z nowymi serwisami dla kobiet
Portfolio AdTotal (adtotal.pl) - sieci reklamowej Wirtualnej Polski - rozszerzyło się o kilkanaście serwisów kobiecych.
O nowe serwisy wzbogacone zostały pakiety Lifestyle i Kobieta. Dodano do nich m.in. strony szafa.pl, female.pl i uroda.com, a także witryny należące do grupy Innovaweb, takie jak stylistka.pl, fajnamama.pl czy przepisy.net.
Z tych poradnikowych serwisów korzysta łącznie 796 tys. użytkowników, generując miesięcznie ponad 9 milionów odsłon.
Jak informuje Agnieszka Ferenc z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Adtotal, zasięg sieci (serwisy domenowe i pozadomenowe należące do Wirtualnej Polski oraz serwisy partnerskie sieci) w maju tego roku wyniósł 78,56 proc. (na podst. Megapanel).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: AdTotal z nowymi serwisami dla kobiet