AdTotal z reklamami rich media w serwisach i aplikacjach mobilnych WP
Należąca do Wirtualnej Polski sieć reklamowa AdTotal wprowadza formaty rich media w aplikacjach i serwisach mobilnych tego portalu. Skorzystała z nich już sieć Play.
Formaty rich media, które AdTotal udostępnia właśnie w aplikacjach i serwisach mobilnych Wirtualnej Polski, to m.in. Reveal, Expand Banner, Interstitial, Flip Interstitial oraz Slideshow. Pozwalają one prezentować dużo treści za pomocą m.in. materiałów wideo czy pokazów slajdów, a tym samym - uatrakcyjnić i wyeksponować przekaz reklamowy.
- Możemy targetować reklamy nie tylko geograficznie, w największych miastach nawet do konkretnych dzielnic, ale także po operatorze, modelu telefonu, systemie operacyjnym i jego konkretnych wersjach - opisuje Marek Rolf, kierownik działu sprzedaży w AdTotal. - Co więcej, formaty rich mediowe sprzedajemy również w modelu CPM, oprócz stosowanego przez inne podmioty rozwiązania modelu Flat Fee - dodaje.
>>> Megapanel mobilny: WP i Onet na czele, o2 i Allegro w górę
Formaty rich mediowe w AdTotal dostępne są w mobilnej wersji WP.pl oraz w aplikacjach mobilnych należących do Wirtualnej Polski: Program TV (na system Android), Repertuar Kin (na systemy Android i iOS), Giełda WP.pl (Android i iOS), Sport WP.PL (Android, iOS), WP.TV (iOS), Info WP.PL (iOS), Horoskop WP.PL (Android) oraz NoCoTy.PL (Android).
AdTotal przeprowadził już pierwszą kampanię reklamową z wykorzystaniem formatów rich media w mobile’u - dla sieci Play. Natomiast obecnie trwają również testy kampanii rich mediowych u innych wydawców mobilnych będących w tej sieci.
Dołącz do dyskusji: AdTotal z reklamami rich media w serwisach i aplikacjach mobilnych WP