Adkontekst z targetowaniem behawioralnym
Należąca do firmy Netsprint internetowa sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty targetowanie behawioralne. Sieć ma też nową identyfikację wizualną, spójną ze zmienionym wizerunkiem Netsprintu.

Nowe opcje targetowania w sieci Adkontekst pojawiły się dzięki zintegrowaniu Netsprint Adservera z platformą Netsprint Audience, która pozwala budować profile marketingowe bazujące na zachowaniach internautów w sieci. Umożliwia to połączenie analizy kontekstowej strony internetowej, na której przebywa użytkownik, z analizą jego preferencji (opartej na jego plikach cookie).
Netsprint na podstawie analizy potrzeb reklamodawców i historii m.in. stron odwiedzanych przez użytkowników stworzył ponad 340 profili, które służą klientom Adkontekstu do precyzyjnego ustalania grupy docelowej i określania emisji reklam. Marketerzy współpracujący z siecią mogą też targetować reklamy na kategorie tematyczne, na określone witryny, geograficznie, a na wybranych stronach - także demograficznie.
- Bazując na profilach zainteresowań z większą łatwością jesteśmy w stanie pomóc klientowi określać grupę celową. Dodając do tego targetowanie kontekstowe, precyzyjnie wiemy w jakim momencie oraz gdzie będzie emitowany przekaz naszego klienta - opisuje Łukasz Duda, dyrektor biura reklamy Adkontekst. - Wykorzystanie dostępnych w nowej ofercie Adkontekst metod targetowania reklamy skutecznie porządkuje proces planowania i realizacji kampanii reklamowej - przekonuje.
Po zmianach Adkontekst nie jest już pozycjonowany jako sieć kontekstowa, tylko kontekstowo-behawioralna. Zmieniła się też jego identyfikacja wizualna, zgodnie z niedawnym rebrandingiem Netsprintu (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Adkontekst z targetowaniem behawioralnym