„1000 powodów do opowiadania” w kampanii Muzeum Historii Żydów Polskich Polin (wideo)
Wystartowała kampania promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Akcję, prowadzoną w internecie i na outdoorze, przygotowała agencja McCann Worldgroup.
Kampania jest oparta na serwisie 1000powodow.polin.pl, w którym prezentowane są prawdziwe opinie, wrażenia i motywacje osób odwiedzających Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Zwiedzający wcześniej zapisali je na otrzymanych kartkach.
Oprócz działań w internecie kampania obejmuje reklamy outdoorowe w całym kraju.
Kreacją kampanii - w tym przygotowaniem strony 1000powodow.polin.pl, realizacją sesji fotograficznej i przygotowaniem reklam drukowanych - zajęła się agencja McCann Worldgroup.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „1000 powodów do opowiadania” w kampanii Muzeum Historii Żydów Polskich Polin (wideo)