„Zróbmy wiosenne porządki razem!” w kampanii 13th Street Universal (wideo)
W telewizji i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego 13th Street Universal (Universal Networks International). Akcja przebiega pod hasłem „Zróbmy wiosenne porządki razem!”.
Ruszająca właśnie kampania 13th Street Universal podkreśla, że kanał ten zapewnia swoim widzom ciekawe, zajmujące historie ze zbrodnią w tle i nagłe zwroty akcji trzymające w napięciu do ostatnich chwil. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Zróbmy wiosenne porządki razem!” - jest umocnienie wizerunku 13th Street Universal jako stacji dla osób kochających intrygę i sensację.
Kampania - zaplanowana do 2 czerwca - obejmuje telewizję (TVP Info, kanały tematyczne TVN), internet (Onet, YouTube i Facebook) oraz działania z zakresu marketingu partyzanckiego. Kreację przygotowała londyńska agencja BDA Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Zróbmy wiosenne porządki razem!” w kampanii 13th Street Universal (wideo)