Zenith wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Lactalis
Firma mleczarska Lactalis rozstrzygnęła przetarg dotyczący jej globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżet ponownie powierzyła domowi mediowemu Zenith (Publicis Media).

Zenith, tak jak dotychczas będzie obsługiwać mediowo kampanie Lactalisu w regionie EMEA, Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej. Zajmie się też planowaniem i zakupem mediów na 11 nowych rynkach, w tym m.in. w Kanadzie, Austrii, Kolumbii, Danii, Finlandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i w USA.
Firma nie podaje, na jak długo zawarła umowę. Nie ujawnia też liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu.
Lactalis jest właścicielem takich marek, jak President, Galbani, Ambassador, Pride.
W Polsce obsługą mediową Lactalisu zajmuje się Zenith.
Dołącz do dyskusji: Zenith wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Lactalis