Castorama zmienia dom mediowy
Castorama Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała w nim agencję MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki.
Przetarg rozpoczął się w październiku ubiegłego roku i objął trzy domy mediowe. – Zależało nam na poznaniu świeżych pomysłów na naszą markę i wyborze partnera, który wspólnie z nami będzie miał realny wpływ na rozwój Castoramy w Polsce. MediaHub zaprezentował wizję, która najlepiej odpowiada na nasze potrzeby i cele biznesowe – mówi Marzena Zawadzka-Łysak, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej w Castorama Polska.
Nowa współpraca obejmie kompleksowe działania w zakresie budowania i realizacji strategii mediowej oraz zakupu mediów, wspierając dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji marki Castorama na polskim rynku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa została podpisana na trzy lata.
Ostatnio obsługą mediową Castoramy zajmował się Media Direction OMD, po przetargu wygranym w styczniu 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Castorama zmienia dom mediowy