Yahoo przygotowuje zmianę designu
Yahoo przygotowuje nowy design witryny mający umożliwić internautom wybieranie treści, które chcą oglądać. Prace rozpoczną ankiety preferencyjne wśród wybranych użytkowników portalu.
Yahoo, serwis odwiedzany miesięcznie przez ponad 300 mln internautów, planuje wprowadzenie nowego, jeszcze bardziej spersonalizowanego designu. W jego ramach portal udostępni swoim użytkownikom narzędzia do tworzenia według ich wyborów osobistych wersji witryny My Yahoo. Zamiast dużej liczby równorzędnych linków będzie można stworzyć własny serwis z wybranymi i zhierarchizowanymi elementami oraz umieszczonymi na pasku aplikacji odnośnikami do innych stron.
- Użytkownicy potrzebują narzędzia filtrującego przytłaczający ich ogrom informacji dostępnych w sieci - uzasadnia zmiany Tapan Bhat, starszy wiceprezydent Yahoo odpowiedzialny za stronę główną portalu. - Dlatego zamierzamy udostępnić im swoistą tablicę rozdzielczą, którą sami będą mogli szczegółowo zaprojektować - dodaje.
Prace nad nowym designem Yahoo rozpoczynają się od ankiet wśród wybranych użytkowników portalu z Wielkiej Brytanii, Francji, Indii i Stanów Zjednoczonych. Internauci przedstawią w tym badaniu swoje preferencje w korzystaniu z zasobów serwisu.
Ostatnią dużą zmianę designu Yahoo przeprowadziło w maju 2006 roku, kiedy dodano do witryny narzędzia umożliwiające internautom częściowe personalizowanie prezentowanych w niej treści. Przez obecnie przygotowywane posunięcia portal zamierza zwiększyć liczbę użytkowników i zyski reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Yahoo przygotowuje zmianę designu