Wzrost sprzedaży "niefilmowych" płyt Blu-ray i DVD
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku wydatkiamerykańskich konsumentów na nie zawierające filmów płyty Blu-ray iDVD wzrosły o 2,8 procenta.
Tak wynika z danych wytwórni Warner Home Video, która do tejkategorii zalicza głównie programy i seriale telewizyjne, serialeanimowane dla dzieci oraz filmy dokumentalne - informuje serwisTVPredictions.com.
Badanie Warnera pokazuje, że wydatki na "niefilmowe" płytyBlu-ray i DVD wyniosły w pierwszej połowie bieżącego roku 1,84miliarda dolarów, w porównaniu do 1,79 miliarda dolarów wanalogicznym okresie roku ubiegłego.
Zdaniem rynkowych analityków, omawiana kategoria stanowi blisko32 procent całego rynku domowego wideo za oceanem.
źródło: TVPredictions.com
Raporty
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży "niefilmowych" płyt Blu-ray i DVD