Wydawnictwo Przekrój będzie mieć nowego szefa wydawniczego
Barbara Stanisławczyk w tym tygodniu przestanie być dyrektor wydawniczą miesięcznika „Sukces” i tygodnika „Przekrój” - tytułów Wydawnictwa Przekrój.
Stanisławczyk pozostanie jednak w spółce na piastowanym równolegle stanowisku redaktor naczelnej „Sukcesu”. Szefem wydawniczym tego magazynu jest od lipca ub.r. (wtedy „Sukces” należał jeszcze do Zbigniewa Jakubasa), natomiast za „Przekrój” odpowiada od października br., gdy tytuł wszedł do Wydawnictwa Przekrój.
Nowy dyrektor wydawniczy obu pism ma rozpocząć pracę w środę 3 marca br. Na razie spółka nie ujawnia, kto nim będzie.
Właścicielem i prezesem Wydawnictwa Przekrój jest Grzegorz Hajdarowicz.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Przekrój będzie mieć nowego szefa wydawniczego