Współpraca Money.pl i KPP
Money.pl oraz Konfederacja Pracodawców Polskich (KPP) nawiązały współpracę
Nie tylko czekamy na pytania, ale sami też chcemy je zadawać – powiedział Piotr Krawiec, dyrektor ds. Marketingu i PR w Money.pl. Jak przedsiębiorcy oceniają kondycję polskiej gospodarki? Co ich niepokoi, a co cieszy? Co najbardziej przeszkadza w prowadzeniu biznesu? Oto niektóre z pytań, które chcemy skierować do przedsiębiorców w przygotowanych przez Money.pl i KPP badaniach, ankietach oraz sondach- dodał Krawiec.
Na podstawie odpowiedzi zostaną przygotowane raporty analizujące opinie przedsiębiorców i konsumentów, a wnioski eksperci KPP wykorzystają w czasie dyskusji nad ważnymi dla rozwoju gospodarki zmianami prawa. Jako największa organizacja przedsiębiorców KPP ma bowiem realny wpływ na kształtowanie przepisów i politycznych decyzji w sprawach, które najbardziej interesują przedsiębiorców.
* badanie gemius Audience, próba styczeń 2004, dane łączne dla Money.pl oraz MSP.money.pl
Inne
Dołącz do dyskusji: Współpraca Money.pl i KPP