“Wprost” w lipcu zwiększył swoją sprzedaż
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) wyniosła ok. 106 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.
Oznacza to, że w porównaniu do lipca 2009 roku sprzedaż ogółem tytułu wzrosła o ok. 13,7 proc., bo wtedy tygodnik miał – według danych ZKDP - sprzedaż wynoszącą 93 243 egz.
Lipiec to pierwszy miesiąc od dłuższego czasu, gdy “Wprost” zanotował wzrost sprzedaży ogółem w ujęciu “rok do roku”. W czerwcu jego wynik sprzedażowy wyniósł 91 391 egz. egz. (spadek o 9 proc. względem czerwca ub.r..), a w maju br. - 77 993 egz. (spadek o 15 proc.).
Od czerwca br. “Wprost” ma nowe kierownictwo, a redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Lis.
Dołącz do dyskusji: “Wprost” w lipcu zwiększył swoją sprzedaż
od strony finansowej należałoby zapytac wydawcy czy imponujący zespół który stworzył Lis z takiej sprzedaży będzie mozna utrzymać.
W porównaniu z innymi tygodnikami to obecnie we wproście jest teraz sporo perełek.