WP, o2.pl i 4fun Media będą monetyzować randki z World Dating Company
o2.pl i 4fun Media rozpoczynają, a Wirtualna Polska poszerza współpracę z World Dating Company. Dotyczy ona monetyzowania baz użytkowników serwisów randkowych należących do wydawców.
Współpraca World Dating Company z Wirtualną Polską została poszerzona na serwisy Przeznaczeni.wp.pl i DuzaRandka.wp.pl. Obecnie firmy razem działają przy pięciu serwisach randkowych należących do WP.
- Rozbudowane portfolio produktów randkowych znacznie zwiększa szansę monetyzacji pojedynczego użytkownika. Każdy z naszych serwisów randkowych posiada określoną grupę docelową, do której jesteśmy w stanie precyzyjnie skierować kampanie reklamowe - przekonuje Michał Bachryj, product manager Wirtualnej Polski.
Współpraca Wirtualnej Polski z World Dating Company opiera się na niestosowanym wcześniej w Polsce, modelu monetyzowania bazy użytkowników przez kilka serwisów randkowych. - Jesteśmy w stanie monetyzować bazę naszych partnerów przez wiele serwisów randkowych jednocześnie i zatrzymać randkowiczów w obrębie naszych produktów. Przy obecnym kryzysie na rynku reklamy naturalnym posunięciem dużych serwisów internetowych jest poszukiwanie nowych źródeł przychodów z dodatkowych e-usług - dodaje Maciej Koper, prezes World Dating Company.
Na podobnych zasadach będzie oparta współpraca World Dating Company z o2.pl dotycząca uruchomionego w połowie br. serwisu MlodeSerca.o2.pl (przeczytaj o nim więcej) oraz udostępnionego przez 4Fun Media serwisu Randko.4fun.tv. - Szukamy kolejnych po telewizji i social media dróg budowy linii przychodowych poprzez synergie z partnerami specjalizującymi się w określonych aktywnościach w internecie. Randko.4fun.tv idealnie wpisuje się w tę koncepcję - mówi Mateusz Górecki, dyrektor departamentu innovation, marketing & PR w 4Fun Media. - W listopadzie startujemy z silną kampanią reklamową tego serwisu na antenie telewizji 4fun.tv - dodaje.
Maciej Koper zaznacza, że World Dating Company prowadzi rozmowy o podobnej współpracy, zakładającej pozyskiwanie przychodów z alternatywnych źródeł, z kilkunastoma dużymi wydawcami internetowymi.
Dołącz do dyskusji: WP, o2.pl i 4fun Media będą monetyzować randki z World Dating Company