SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”

Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadzi średnio 950 tys. osób. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Reality-show „Pierwsza randka” oglądać można na antenie TVP2 w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 31 sierpnia 2017 roku. Średnia oglądalność programu do 21 września br. wyniosła 950 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 6,50 proc. w grupie 4+, 6,04 proc. w 16-49 i 6,11 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek nowej serii reality-show.

Dla porównania, w jesiennej ramówce ub.r. TVP2 w tym paśmie pokazywała misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, który śledziło średnio 919 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 5,94 proc., 6,31 proc. oraz 6,22 proc. udziału.

Z kolei pierwsze trzy odcinki „Pierwszej randki” emitowane wiosną br. oglądało 1,10 mln widzów (odpowiednio 7,05 proc, 5,58 proc. i 6,03 proc.).

TVP2 w paśmie nadawania „Pierwszej randki” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 18,33 proc. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 12,99 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 10,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN. Dwójka również i w tych ujęciach zajmuje miejsce czwarte.

W „Pierwszej randce” do restauracji zapraszane zostają na randkę osoby, które nigdy wcześniej się nie spotkały. Kelnerzy serwują posiłek, a uczestnicy muszą w krótkim czasie dowiedzieć się na swój temat jak najwięcej, by na końcu zdecydować, czy chcą się spotkać ponownie. Przez cały czas uczestników podglądają ukryte w restauracji kamery. W każdym odcinku prezentowanych jest kilka randek w ciemno.

Program jest oparty na brytyjskim formacie „First Dates”, który jest nadawany w stacji Channel 4 nieprzerwanie od 2013 roku i wciąż pozostaje bardzo popularny. Format trafił także m.in. do Hiszpanii, Kanady, Irlandii i Australii. Polską wersję reality-show przygotowuje firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: 950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
lubie ten program
0 0
odpowiedź
User
Bingo
Program jest znakomity. Naturalnością bije na głowę wszystko co do tej pory widziałem. Animal planet moze sie uczyc
0 0
odpowiedź
User
anna
Czy autor może mi wytłumaczyć czemu w leadzie pada zdanie, że oglądalność maleje z odcinka na odcinek podczas gdy dane przytoczone w tabeli i zdanie nad nimi świadczy o czymś zgoła odmiennym? #rzetelnedziennikarstwo
0 0
odpowiedź