Work, surf, balance, czyli dobrze czasem popracować z widokiem na morze
Popularność pracy z dowolnego miejsca znacząco wzrosła w czasie pandemii i od tamtej pory nie słabnie. Można było zauważyć to zwłaszcza w okresie urlopowym, kiedy nasi współpracownicy dołączali do spotkań online z kojącym widokiem lasu czy morskich fal w tle. Na ten trend skutecznie odpowiedział TikTok, który w tym sezonie udostępnił przestrzeń coworkingową Work&Talk w Jastarni na Helu.
Popularność pracy z dowolnego miejsca znacząco wzrosła w czasie pandemii i od tamtej pory nie słabnie. Można było zauważyć to zwłaszcza w okresie urlopowym, kiedy nasi współpracownicy dołączali do spotkań online z kojącym widokiem lasu czy morskich fal w tle. Na ten trend skutecznie odpowiedział TikTok, który w tym sezonie udostępnił przestrzeń coworkingową Work&Talk w Jastarni na Helu.
Odpowiednie warunki do pracy
Według badań „Hybrid Ways of Working Global Report" 64% pracowników z pokolenia Z swoje biuro utożsamia z laptopem, słuchawkami i dobrym połączeniem internetowym. Równolegle do tego na znaczeniu traci praca z domu lub tradycyjnego biura. Dla "Zetek" równie dobrym rozwiązaniem są przestrzenie coworkingowe, kawiarnie czy biblioteki, byle z dostępem do internetu. Co więcej, najnowsze badania Grant Thornton wskazują, że 75% pracowników chętnie połączyłoby obowiązki służbowe z wakacjami. Wielu pracodawców, mając na celu komfort pracowników, reaguje na te trendy i dostosowuje modele pracy do ich preferencji.
Zapewne część z nas miała już okazję pracować z coworku. I choć miejsca te doskonale znane są w dużych aglomeracjach, to mniejszą popularnością cieszą się w miejscowościach turystycznych. TikTok, idąc za trendem workation, udostępnił więc własną strefę do pracy na Helu, jednym z najważniejszych kierunków urlopowych w Polsce, który każdego lata łączy pasjonatów sportów wodnych. Wychodząc poza strefę online, TikTok odwzorował niepowtarzalny klimat platformy i udostępnił przestrzeń pełną inspiracji i kreatywności z kojącym, morskim widokiem.
Należy jednak pamiętać, że praca zdalna wymaga odpowiedniego środowiska, które ułatwi skupienie i efektywne wykonywanie obowiązków służbowych. Właśnie dlatego strefa Work&Talk została wyposażona w szybkie wifi, zestaw wygodnych biurek czy miejsca przeznaczone do spotkań online i offline.
Co najbardziej docenili w niej jej użytkownicy?
Największą zaletą pracy z TikTokowego Work&Talk był kojący widok na lekcje windsurfingu oraz odpowiednie warunki pracy, czyli cisza i spokój – powiedział Dariusz Maciołek, Managing Directora BNP Paribas. Dodał, że strefy coworkingowe w wakacyjnych destynacjach, takich jak Półwysep Helski, są bardzo potrzebne zwłaszcza dla pracowników korporacji, którzy na co dzień pracują w klasycznych przestrzeniach biurowych.
Miejsce pełne inspiracji
TikTok znany jest przede wszystkim z kreatywnych treści, które nieustannie inspirują użytkowników. Oprócz codziennej dawki merytorycznej wiedzy o biznesowych narzędziach udostępnianych przez TikToka czy newsach o trendujących na platformie treściach wyświetlanych na specjalnych ekranach, na miejscu dostępni byli także przedstawiciele firmy.
Jak dodaje Patrycja Maria Ożóg z MediaCom, która skorzystała z coworkingowej strefy w Jastarni, niezwykle pomocna była dla niej obecność pracowników TikToka, z którymi na bieżąco mogła konsultować kwestie dotyczące swojej codziennej pracy na platformie.
Ponad 1000 odwiedzających w zaledwie dwa miesiące
„Hel to jeden z topowych kierunków wakacyjnych w Polsce, dlatego też zdecydowaliśmy się, aby to właśnie tutaj powstała nasza strefa Work&Talk. Zależało nam na tym, aby oddać wyjątkowy TikTokowy klimat w przestrzeni offline i równocześnie dostarczyć dawkę merytorycznej wiedzy o naszej platformie. Każdego dnia w Work&Talk panowała inspirująca atmosfera pracy, a strefa była licznie odwiedzana przez wakacyjnych pracowników” – komentuje Joanna Sagan, Marketing Communications Manager TikTok CE.
Różnorodna platforma
TikTok stale się rozwija i dojrzewa wraz z użytkownikami, reprezentującymi różne grupy wiekowe. Ponad 75% z nich korzysta z platformy w celach rozrywkowych, a treści na niej dostępne są tak różnorodne, jak osoby, które z niej korzystają. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie – od materiałów rozrywkowych czy sportowych po edukacyjne czy poruszające najważniejsze kwestie społeczne.
TikTok nieustannie się rozwija, jest zaufanym partnerem biznesowym w Polsce, jak i na całym świecie oraz gwarantuje bardzo dobre wyniki biznesowe. Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen, intencje zakupowe konsumentów po obejrzeniu reklamy na TikToku są 2,6x wyższe w porównaniu do standardów branżowych. Skuteczność TikToka jako platformy reklamowej potwierdzają liczne badania – kampanie na TikToku są średnio 2-3 razy skuteczniejsze, a ROAS jest o 30% wyższy w porównaniu do innych mediów; Kantar drugi raz z rzędu umieścił TikToka na szczycie rankingu Ad Equity. Tylko w 2022 roku kampanie reklamowe na TikToku przeprowadziły najbardziej rozpoznawalne marki, jak np. L’Oreal, T-Mobile czy LPP, a liczba aktywnych kont reklamowych w pierwszej połowie 2022 roku była trzykrotnie wyższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
Dołącz do dyskusji: Work, surf, balance, czyli dobrze czasem popracować z widokiem na morze