SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef biura reklamy Polska Press Grupy

Kolejne zmian w Polska Press. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora centralnego biura reklamy firmy, zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie z kolei dyrektorem działu rozwoju produktu online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju spółki.

Witold Trzciński Witold Trzciński

Witold Trzciński, dotychczasowy zastępca dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy. Z końcem lutego br. Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor CBR, rozstaje się ze spółką.

Z Polska Press Grupą związany od 23 lat, w branży pracuje łącznie od 30. Wcześniej Trzciński związany był z Gremi Business Communication (dziś Gremi Media), gdzie zajmował stanowisko dyrektora biura reklamy i ogłoszeń. 

W swojej karierze pracował w Grupie Bauer na stanowisku zastępcy dyrektora biura reklamy. W latach 2006-2011 był dyrektorem działu agencyjnego w biurze reklamy i ogłoszeń Muratora, a od 1995 do 2007 roku - dyrektorem działu dodatków telewizyjnych w spółce Mediatak. 

Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 roku był nominowany na Arbitra Rady Etyki Reklamy.

Zobacz: Polska Press pod młotek. Prezes Orlenu podał datę

Restrukturyzacja w Biurze Reklamy Polska Press

Ponadto w ramach tych zmian, z Centralnego Biura Reklamy zostanie wydzielony dział rozwoju produktu online, odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań produktowych oraz sprzedaż automatyczną. Na czele tego działu stanie Piotr Kowalczyk, dotychczasowy dyrektor produktu reklamowego online. 

Piotr Kowalczyk od ponad 8 lat związany jest z Polska Press Grupą, gdzie pełni kluczowe funkcje menedżerskie. Wcześniej przez wiele lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, był także członkiem zarządu i prezesem IAB Polska. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia MBA w Polsko-Francuskiej Podyplomowej Szkole Zarządzania. 

Polska Press w 2023 roku przy wzroście przychodów o 13 proc. ograniczyła stratę netto z 35,7 do 14,3 mln zł, a w 2021 roku miała 30,8 mln zł straty netto. W przypadku Ruchu w 2023 r. przy spadku wpływów sprzedażowych o 10,4 proc. do 799,61 mln zł strata netto pogłębiła się z 61,25 do 86,07 mln zł, a w 2021 roku przy 891,7 mln zł przychodów strata netto wyniosła 42,9 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nowy szef biura reklamy Polska Press Grupy

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sonic
ło matko i córko
8 4
odpowiedź
User
Seba
Porażka...
6 6
odpowiedź
User
Blejk karington
Ten pan nie pracuje w PP 23 lata, max 9.
2 1
odpowiedź