SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska Press ma zlecenie od NBP za blisko 2 mln zł

Polska Press Grupa zawarła umowę o współpracy z Narodowym Bankiem Polskim – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie dla niego pracować do końca tego roku. Wartość kontraktu to blisko 1,8 mln zł. 

Logo NBP, fot. flickr.com/NBP Logo NBP, fot. flickr.com/NBP

Współpraca dotyczy przygotowania i opracowania graficznego kwartalnika “Obserwatora Finansowego”, jego druku i oprawy oraz dystrybucji, a także projektów graficznych na potrzeby promocyjne gazety i zakup na rzecz NBP dostępu do bazy multimediów. 

Umowa zawarta w marcu obowiązuje do końca grudnia br. i opiewa na kwotę 1 796 933,40 zł. 

NBP udzielił Polska Press zamówienia w trybie procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie. Bank zaznacza, że Polska Press dysponuje narzędziami i możliwościami, które mogą zapewnić realizację niestandardowych projektów i innowacyjnych pomysłów i kampanii. Ma też mieć doświadczenie i zaplecze technologiczne, a także możliwości reklamowe oraz kompetencje redakcyjne na szczeblu ogólnopolskim oraz lokalnym, a także może zapewnić promocję w ramach portali grupy Polska Press, w tym w mediach lokalnych. 

Dołącz do dyskusji: Polska Press ma zlecenie od NBP za blisko 2 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tylko po co
Czy naprawdę NBP nie ma co robić z pieniędzmi, tylko przepala jest na kolejne bezsensowne kampanie (jak ta reklamująca Glapińskiego i jego sztabki złota) ?
Po co NBP ta ciągła promocja i lans?
2 0
odpowiedź
User
Justyna
Tutaj przelecisz osiemanstolatkę Z𝗡𝐀𝐌𝗖𝗜𝐄.𝗣𝐋
0 0
odpowiedź