"Wielki Urodzaj Gratisów" w internecie
Współpraca Longmana i Super Media
Nowy serwis internetowy www.longman.pl to jeden z elementów kampanii promocyjnej wydawnictwa Pearson Education Polska realizowanej pod hasłem "Wielki Urodzaj Gratisów".
Wykonana przez Super Media witryna jest kierowana przede wszystkim do kadry nauczycielskiej, uczniów oraz studentów. To właśnie z myślą o nich została zaprezentowana bogata oferta podręczników i publikacji do nauki języka angielskiego wraz z informacją o ich aktualnych cenach. Interaktywne mapy umieszczone w serwisie pozwalają zainteresowanym ofertą klientom odszukać najbliżej zlokalizowane księgarnie oraz przedstawicieli wydawnictwa Longman.
Dodatkowo lektorzy i nauczyciele języka angielskiego mają możliwość zapoznania się z szeregiem programów oraz materiałów pomocnych w procesie edukacji. Można je pobrać jako pliki (formaty *.pdf i *.doc) z witryny Longmana. Warto nadmienić, iż wydawnictwo z myślą o reformie edukacji stara się rozwiązywać nurtujące wątpliwości dotyczących przyszłych zmian, przede wszystkim w aspekcie "nowej matury".
Nawigację po witrynie wspiera wdrożony mechanizm wyszukiwawczy, mapa serwisu, a także wyświetlana na stronach WWW ścieżka interaktywna informująca o aktualnie odwiedzanej sekcji serwisu.
Na uwagę zasługuje zaawansowany mechanizm profilowanego newslettera. Wersja polska lub angielska elektronicznego biuletynu jest kierowana do różnych grup docelowych wydawnictwa - nauczycieli i metodyków, studentów, dyrektorów oraz właścicieli szkół językowych.
Funkcjonalność witryny wzbogaca szereg mechanizmów, w tym m.in. rekomendowania witryny zainteresowanym osobom, "przyjaznego" wydruku strony, a także formularz interaktywny służący do zamawiania poprzez internet tzw. "gratisów".
Projekt został zrealizowany na autorskiej platformie CMS - Content Manager, która umożliwia zarządzanie publikowaną w sieci zawartością, strukturą serwisu oraz zastosowanymi mechanizmami jak np. newsletterem lub ankietami.
Dołącz do dyskusji: "Wielki Urodzaj Gratisów" w internecie