Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą
Koncern Procter & Gamble wprowadził do sprzedaży w Polsce nowyVizir Sensitive z ekstraktami z aloesu i rumianku przeznaczony dlawrażliwej skóry.
Za wsparcie inicjatywy w postaci projektu key visuala kampanii,a także tekstów reklamowych, reklam zewnętrznych i opakowaniazestawów promocyjnych dla wrażliwej skóry odpowiedzialna jestAgencja Reklamowa Nicety.
"Mamy dzieci z wrażliwą skórą stawały dotąd przed dylematem:albo standardowe proszki, które zapewnią biel ubrań, lecz mogąpodrażnić wrażliwą skórę, albo delikatne proszki, które respektująpotrzeby wrażliwej skóry, ale sprawiają, że białe ubrania szarzeją.Dlatego eksperci marki Vizir opracowali proszek Vizir Sensitive.Dzięki temu nasze konsumentki nie muszą już wybierać między bieląubrań a delikatnością dla wrażliwej skóry swoich najbliższych" -mówi Małgorzata Kosieradzka, ABM Vizir Poland - "Key visualkampanii stworzone przez Nicety nawiązuje do dziecięcych zabawzimą i na tym koncepcie oparte są także teksty reklamowe."
Agencja Reklamowa Nicety od ponad dwóch lat przygotowujeprojekty dla marki Vizir.
Dołącz do dyskusji: Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą