Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh i Alżbieta Leńska mówią o sile włosów w nowej reklamie Pantene
Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh oraz Alżbieta Leńska dołączyły do Michała Szpaka jako ambasadorki marki Pantene (Procter&Gamble) w kolejnym rozdziale kampanii #SiłaWłosów. Przekonują, że "trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto".
„Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto” – mówił Michał Szpak, pierwszy w Polsce mężczyzna będący ambasadorem marki Pantene. W nowej odsłonie kampanii dołączają do niego cztery nowe ambasadorki – Helena Norowicz, Katarzyna Zillmann, Osi Ugonoh oraz Alżbeta Leńska. Każda z nich prezentuje swój indywidualizm, a wszystkie razem – różnorodność, o której mówi kampania #SiłaWłosów marki Pantene.
W nowej odsłonie działań reklamowych marka koncentruje się na temacie różnorodności piękna i odwagi bycia sobą, nawet w świetle braku społecznej akceptacji. Nowe bohaterki Pantene to kobiety, które udowadniają, że warto zawalczyć o siebie, aby w pełni zrealizować swój potencjał i poczuć spełnienie. W spotach każda z nich opowiada o historii, która kryje się za ich obecnym wizerunkiem oraz o tym, jak włosy mogą stać się źródłem siły.
Helena Norowicz łamie stereotypy dotyczące modelingu i z dumą pokazuje, że siwe włosy to jej atut, z którego uczyniła swój znak rozpoznawczy. Aktorka podkreśla, że siłę do bycia sobą czerpie z życiowej równowagi, harmonii ze światem i z samą sobą.
Wioślarka Katarzyna Zillmann opowiada o tym, jak styl życia zawodowej sportsmenki oddziałuje na jej wygląd zewnętrzny. Udowadnia także, że miarą kobiecości nie jest długość włosów: - Nie pytaj mnie, dlaczego mam krótkie włosy. Dlaczego miałabym się z tego tłumaczyć? – mówi w spocie. Katarzyna Zillman podkreśla również, że aby nauczyć się żyć w zgodzie w własną tożsamością oraz umieć dumnie okazywać ją publicznie musiała spotkać w życiu właściwych ludzi.
Osi Ugonoh, modelka nigeryjskiego pochodzenia, odnalazła w sobie siłę aby powiedzieć „nie” modowym zleceniodawcom, którzy zazwyczaj chcieli prostować jej naturalnie skręcone włosy, dbając tylko o efekty sesji zdjęciowych. Modelka postanowiła przyjmować tylko zlecenia respektujące potrzeby jej włosów i doceniających ich naturalne piękno. Dzięki zmianie wizerunku modelka stała silniejsza, a nowa fryzura harmonizuje z jej osobowością.
Alżbeta Leńska, aktorka, która wygrała walkę z tętniakiem mózgu, mówi o akceptacji swojego ciała po chorobie oraz wpływie, jaki wywarła ona na jej podejście do pielęgnacji włosów. Kilka lat temu aktorka przez kamerą ogoliła swoją głowę podkreślając, że blizna po operacji nie jest niczym wstydliwym i świadczy o jej sile, która pomogła pokonać chorobę. Był to istny manifest aktorki i reakcja na komentarze i naciski, aby nosiła perukę lub w inny sposób zasłaniała pooperacyjną bliznę.
- Marka Pantene zawsze dbała i mówiła o pięknych i zdrowych włosach. W obecnych czasach chcemy jednak mocniej podkreślić, że piękno to nie tylko wygląd zewnętrzny. Włosy, z których jesteśmy zadowoleni dają nam siłę, aby w pełni wyrazić własną tożsamość niezależnie od tego, jaka ona jest i jak bardzo jesteśmy inni. Każda z naszych historii pokazuje inny wymiar różnorodności. Wierzymy, że dzięki kampanii #SiłaWłosów możemy przyczynić się do zwiększania tolerancji i akceptacji dla naszych odmienności. Trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto – wybrzmiewa z każdej z inspirujących historii naszych ambasadorek. Cieszymy się, że Pantene wspiera i inspiruje tak wiele osób do wyrażania swojej tożsamości, różnorodności i odmienności – mówi Justyna Ignasiak-Kretowicz, Central Europe hair care communications director w Procter & Gamble.
Koncept kreatywny najnowszej kampanii Pantene przygotowała agencja Grey Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh i Alżbieta Leńska mówią o sile włosów w nowej reklamie Pantene
afryka kompletnie wciśnięta na siłę. Nikt nie słyszał, nikt nie widział. Leńska też.