Value Media i Cube Group wygrały przetarg PKO BP
Value Media i Cube Group przez najbliższy rok będą interaktywnymi domami mediowymi grupy kapitałowej PKO BP. Zlecenie zdobyły w ramach przetargu.
Konsorcjum Value Media i Cube Group będzie pracować dla PKO Bank Polskiego i spółek z jego grupy kapitałowej w zakresie zakupu i obsługi mediów elektronicznych, ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Podmiotem wiodącym w konsorcjum jest dom mediowy Value Media, który będzie odpowiadał za kompleksowo doradztwo, zakup, obsługę, monitoring i raportowanie działań. Z kolei agencja Cube Group będzie prowadzić działania marketingowe w wyszukiwarkach (SEM) wspierające realizację kampanii internetowych.
>>> K2 Internet wiodącą agencją interaktywną PKO BP
Firmy zostały wybrane przez PKO BP do tego zlecenia, ponieważ ich oferty okazały się najlepsze pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia oraz efektywności kosztowej.
Umowa została podpisana na najbliższy rok.
Dołącz do dyskusji: Value Media i Cube Group wygrały przetarg PKO BP