„Uwolnij swoje nogi” - Hasco-Lek promuje DIH Max Comfort (wideo)
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamującą preparat DIH Max Comfort. Za jej realizację odpowiadają agencja reklamowa Heads Advertising i dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

DIH Max Comfort to preparat dla osób cierpiących na dolegliwości żylne kończyn dolnych, takie jak żylaki, obrzęki nóg czy pajączaki naczyniowe. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Uwolnij swoje nogi” i obejmuje emisję spotów w wybranych stacjach telewizyjnych (Hasco-Lek nie podało, w których).
Za kreację i produkcję spotu odpowiada krakowska agencja Heads Advertising, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.
W kwietniu br. Hasco-Lek wspierał kampanią inny produkt ze swojej oferty przeznaczony dla osób z niewydolnością żylną - Dobenox. Tamtą akcję realizowały agencja ChocolAd i dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Uwolnij swoje nogi” - Hasco-Lek promuje DIH Max Comfort (wideo)