„Ucieknij przed budzikiem” - Rainbow Tours reklamuje letnie podróże (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty biura podróży Rainbow Tours na lato 2012. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours” - przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.
Kampania letniej oferty Rainbow Tours podkreśla, że podróże organizowane przez tę firmę pozwalają uciec od codziennych obowiązków. W akcji są wykorzystywane dwa warianty reklam: pierwszy jest skierowany do osób ceniących sobie wypoczynek i plażę, a drugi - do odbiorców preferujących aktywniejsze podróże.
Akcja reklamowa od 18 listopada obejmuje telewizję, internet, outdoor (materiały BTL, nośniki w warszawskim metrze, reklamy na tyłach autobusów w 23 miastach) oraz telewizję w punktach usługowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Fat, a strategię mediową opracował dom mediowy Starcom. Obie firmy zajęły się też produkcją reklam telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: „Ucieknij przed budzikiem” - Rainbow Tours reklamuje letnie podróże (wideo)