Rainbow Tours „przyrodniczo” z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję oferty „Lato 2015”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Blueway Com.
Kampania promuje touroperatora jako biuro podróży, które ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji „7 + 7 „(7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachętą dla klientów ma być komunikowany rabat do 30%.
W tym roku pojawiły się nowe spoty w stylistyce filmów przyrodniczych z głosem Krystyny Czubówny opisujące wczasowiczów niczym zwierzęta. Pierwszy raz w ten sposób Rainbow Tours reklamował się w poprzednim sezonie zimowym (zobacz szczegóły).
- Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze „zwierzakami”, postawiliśmy na kontynuację tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie - tłumaczy Emilia Bratkowska,dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Obecne działania reklamowe obejmują ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, wysyłkę bezpośrednią i działania ambientowe.
Strategię i kreację wszystkich reklam, a także projekty graficzne katalogów „Lato 2015” przygotowała agencja Fat Baby. Spoty telewizyjne wyreżyserował Bartosz Dombrowski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com.
Dołącz do dyskusji: Rainbow Tours „przyrodniczo” z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)