Tyskie ze świąteczną loterią promocyjną
W ramach świątecznej kampanii „W święta kolej przejść na Ty” Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowało loterię konsumencką.
Promocja potrwa do 6 grudnia. Codziennie do wygrania jest 200 zł, a co tydzień losowana jest nagroda w wysokości 10 tys. zł.
Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować paragon za zakup zestawu promocyjnego Tyskie w dowolnym opakowaniu. Loteria obejmuje sieci Carrefour, TESCO, Auchan, Intermarche, E.Leclerc, Polomarket, Netto, Lidl.
Loteria jest częścią kampanii reklamowej „W święta kolej przejść na Ty”, którą Tyskie prowadzi od pierwszego tygodnia listopada.
Agencja Afekt odpowiada za przygotowanie koncepcji i realizację loterii wraz ze stroną internetową kolejnatyskie.pl.
Dołącz do dyskusji: Tyskie ze świąteczną loterią promocyjną