„Tylko muzyka” straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1
Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku.
Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 2 marca br. Pierwsze sześć odcinków show (pokazanych do 6 kwietnia br.) śledziło średnio 2,77 mln osób. Przełożyło się to na 16,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,19 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej talent-show stracił milion widzów. Wówczas pierwsze sześć odcinków piątej odsłony „Tylko muzyki” oglądało 3,77 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 22,58 proc. oraz 27,08 proc. udziału.
Polsat w czasie emisji muzycznego programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Ranczo” oraz filmy fabularne, co daje jej 24,38 proc. udziału.
Dalej plasują się: TVN („Lekarze” i „Project Runway”; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. programy kabaretowe i serial „Sherlock”; 5,65 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga tam Jedynki nad Polsatem jest znikoma.
Oglądalność show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
4 183 172 |
24,38% |
18,58% |
Polsat - Tylko muzyka |
2 768 068 |
16,13% |
18,19% |
TVN |
1 813 845 |
10,57% |
13,49% |
TVP2 |
969 506 |
5,65% |
5,80% |
Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1