SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1

Pierwsze sześć odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,77 mln widzów. Talent-show Polsatu w porównaniu z nadawaną rok temu piątą odsłoną stracił milion oglądających, ale daje stacji drugie miejsce w rynku.

Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 2 marca br. Pierwsze sześć odcinków show (pokazanych do 6 kwietnia br.) śledziło średnio 2,77 mln osób. Przełożyło się to na 16,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,19 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej talent-show stracił milion widzów. Wówczas pierwsze sześć odcinków piątej odsłony „Tylko muzyki” oglądało 3,77 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 22,58 proc. oraz 27,08 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji muzycznego programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Ranczo” oraz filmy fabularne, co daje jej 24,38 proc. udziału.

Dalej plasują się: TVN („Lekarze” i „Project Runway”; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. programy kabaretowe i serial „Sherlock”; 5,65 proc.).


Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga tam Jedynki nad Polsatem jest znikoma.

Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

4 183 172

24,38%

18,58%

Polsat - Tylko muzyka

2 768 068

16,13%

18,19%

TVN

1 813 845

10,57%

13,49%

TVP2

969 506

5,65%

5,80%

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła milion widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP1

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brams
Dno w porównaniu z Voice of Poland więc słusznie spada i niech już to zdejmą
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Ten sztuczny i nudny talent show to się poprostu przejadł ludzią niech Nina Terentiew wreśćie to zrozumie że tego badziewia ludzie nie chcą już oglądać do znudzenia bo ten stary odgrzewany kotlet po raz 7 się wypalił i czas zakonczyć to badziewie nim całkiem straci widzów,ja wybieram kanał filmowy gdzie moge obejrzeć sobie jakiś film a nie oglądać z góry wyreżyserowane talent shows
0 0
odpowiedź
User
gość
Jak czytam komentarze powyżej to się zastanawiam co za "inteligenci" je pisali, bo "przejadł ludzią" chyba jakiś totalny matołek.
0 0
odpowiedź