Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca antyperspiranty Garnier Neo, wprowadzone niedawno do sprzedaży przez L’Oréal Polska. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Publicis Poland, Insignia i ZenithOptimedia Group.
Spot telewizyjny dezodorantów antyperspiracyjnych Garnier Neo pokazuje, że skóra pod pachami jest pielęgnowana zdecydowanie mniej łagodnie niż skóra twarzy. Informuje jednocześnie, że reklamowany dezodorant w 80 proc. składa się ze składników pielęgnacyjnych i ma formę niewidocznego, suchego kremu. Natomiast reklamy internetowe podkreślają, że kosmetyk ten zapewnia skórze regenerację i skuteczną ochronę przed poceniem się przez 48 godzin.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne TVN i Polsatu) oraz internet (strony Wirtualnej Polski, Grupy Gazeta.pl i Marquard Media, witryny z sieci Goldbach Audience i Evolution Media Net). Jest zaplanowana od połowy października do końca listopada.
Spot telewizyjny przygotowała agencja Publicis Poland, a reklamy internetowe - agencja Insignia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)