Tork reklamuje bardziej ekologiczny papier toaletowy
Firma Essit rozpoczęła kampanię reklamową papieru toaletowego Tork Midsize bez gilzy. Przygotowała ją agencja A PRiori Communications.
Marka Tork zrezygnowała z gilzy w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz ograniczenia emisji dwutlenku węgla. Bezgilzowa rolka Tork Midsize mieści 113 metrów 2-warstwowego papieru. Dla porównania, inne tradycyjne rolki konsumenckie mają zwykle 18–25 metrów długości.
- Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników, które pokazują, że skupianie się na innowacjach korzystnie wpływa nie tylko na naszych klientów, ale także na środowisko - mówi Wojciech Nizio, regional brand activation manager marki Tork.
Nowość reklamują dwa spoty promocyjne.
Za działania na polskim rynku odpowiada A PRiori Communications.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Tork reklamuje bardziej ekologiczny papier toaletowy