Tomasz Brycki po 20 latach pracy odszedł z Kompanii Piwowarskiej
Tomasz Brycki, ostatnio dyrektor rozwoju marketingu, po dwudziestu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej odszedł z tej firmy. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.
Tomasz Brycki pracę w Kompanii Piwowarskiej zaczął w 1996 roku. Przez pierwsze trzy lata był project managerem, przez sześć kolejnych - insight managerem. Wiosną 2005 roku został senior brand managerem marki Tyskie. Pod jego rządami Tyskie rozpoczęło sponsorowanie reprezentacji Polski w piłce nożnej, zrealizowano też akcję „Wywieśmy flagi, pomóżmy naszym”.
Rok później objął stanowisko senior brand managera marki Żubr - wówczas kampanie tej marki zdobyły dwie nagrody na konkursie reklamowym Effie: Złoto i Grand Prix. W latach 2007-2011 jako marketing manager odpowiadał za marki Żubr, Dębowe i Wojak. Potem awansował na stanowisko marketing communication & services directora, a jesienią 2012 roku został portfolio strategy & planning directorem w Kompanii Piwowarskiej.
Funkcję dyrektora rozwoju marketingu objął na początku 2014 roku. Odpowiadał za strategię całej kategorii piwa w Kompanii Piwowarskiej, planowanie i realizację komunikacji marketingowej itp.
Brycki zanim przeszedł do Kompanii Piwowarskiej, był przez rok junior product managerem marki Crunchips w Lorenz Bahlsen Snack-World.
W Kompanii Piwowarskiej Brycki pracował formalnie do końca stycznia br. Przedstawiciele firmy nie odpowiedzieli nam, kto przejmie jego obowiązki.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Brycki po 20 latach pracy odszedł z Kompanii Piwowarskiej