TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami
TikTok zaprezentował nową platformę, która ma łączyć reklamodawców z najlepszymi twórcami, którzy następnie pomogą w personalizacji treści, by poprawić skuteczność reklam.
Reklamodawcy najpierw prześlą brief, aby poinformować potencjalnych partnerów o swoich potrzebach w zakresie treści. Następnie z listy wyselekcjonowanej pod kątem platformy wybiorą partnera kreatywnego, który najbardziej im odpowiada.
Stamtąd reklamodawcy mogą zarządzać swoim projektem bezpośrednio na platformie, zapraszając współpracowników, przesyłając opinie, uruchamiając kampanie i przeglądając statystyki dotyczące wydajności.
Na koniec załadują ostateczną kreację do TikTok Ads Manager i uruchomią kampanię.
Dostawcy kreacji, którym przypisano projekt, otrzymają powiadomienie e-mail z możliwością zaakceptowania.
Stamtąd mogą omówić brief z klientem, zaprosić swoich kolegów do współpracy i przesłać kreatywne koncepcje i wyniki na platformę. Po uruchomieniu kampanii reklamodawcy mogą zapraszać twórców do przeglądania danych o skuteczności.
Pierwsza faza Creative Exchange jest dostępna dla wybranej grupy reklamodawców, ale inni mogą zapisać się na „pakiet pilotażowy”, który jest bezpłatny i obejmuje różnorodne oferty – w tym dwie koncepcje kreatywne, muzykę wyselekcjonowaną, sesje
TikTok poszukuje reklamodawców w Ameryce Północnej i Europie, którzy planują rozpocząć kampanie w okresie listopad-grudzień 2021 r.
Dołącz do dyskusji: TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami